Strona główna » Podpis kwalifikowany » Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign
Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign

Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign

Certum

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Ważność
Pomoc w odnowieniu

Cena brutto: 244,77 zł

Cena netto: 199,00 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Złóż zamówienie dzisiaj. Wyślemy je w najbliższy dzień roboczy.
  • Opis produktu
  • Aktywacja przeniesienia
  • Wymagania techniczne
  • Recenzje produktu (0)

Zachęcamy do skorzystania z nowej usługi, dzięki której posiadacze ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum na karcie kryptograficznej mogą przenieść swój certyfikat na chmurową kartę SimplySign i korzystać z niego również na urządzeniach mobilnych.

Przeniesienie certyfikatu z karty na chmurę zapewni Ci pełną mobilność. E-podpis SimplySign funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Podpiszesz nim wszelkie dokumenty w dowolnym czasie i miejscu – na telefonie, tablecie lub komputerze.

Po przeniesieniu certyfikatu z karty na chmurę będziesz korzystał z podpisu elektronicznego SimplySign. 

Czym jest mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny?

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku, które gwarantuje Ci pełną mobilność. Nie potrzebujesz już karty kryptograficznej ani czytnika. Dzięki SimplySign podpiszesz e-dokumenty na smartfonie, tablecie lub komputerze. To Twój własny, osobisty lub firmowy, podpis elektroniczny. Jest to rozwiązanie kwalifikowane, co oznacza, że ma taką samą ważność oraz moc prawną, jak podpis własnoręczny.

Jak działa mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny? Wystarczą 3 kliknięcia, żeby podpisać elektronicznie dokumenty.

 

Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze Podpisujesz e-dokument cyfrowo w aplikacji SimplySign Potwierdzasz swoim kodem PIN. Gotowe!
1. Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze 2. Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign 3. Potwierdzasz swoim kodem PIN.
Gotowe!


Dlaczego warto przenieść podpis elektroniczny z karty fizycznej na chmurę?

  • Całkowicie rezygnujesz z fizycznej karty i czytnika do kart. Jeśli chcesz użyć podpisu na komputerze PC wystarczy, że pobierzesz aplikację SimplySign Desktop i zalogujesz się do usługi bez podłączania dodatkowych komponentów.
  • Dowolnie wybierasz okres ważności nowego certyfikatu (1 rok, 2 lub 3 lata).
  • Całą procedurę przeniesienia możesz przejść nie wychodząc z domu, przez internet.
  • Nie musisz przechodzić przez proces weryfikacji tożsamości, wystarczy wykorzystać Twój ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez Certum.
  • Aplikacja działa na smartfonie, tablecie i komputerze - w systemach operacyjnych Windows, macOS, iOS, Android OS.
 

Jakie korzyści daje Ci SimplySign?

Brak ograniczeń Brak ograniczeń.
Podpisujesz nim mobilnie pliki dowolnej wielkości i w każdym formacie.
Oszczędność Oszczędność.
Przynosi oszczędność czasu oraz kosztów związanych z wydrukiem i wysyłką dokumentacji.
Dostępność Dostępność.
Jest pod ręką 24/7, zawsze gdy go potrzebujesz, bez ograniczeń geograficznych.
Uniwersalność Uniwersalność.
Sygnujesz nim zarówno dokumenty wewnętrzne, jak i urzędowe czy biznesowe.
Szybkość Szybkość.
Wystarczą trzy kliknięcia, aby bezpiecznie podpisać dokumenty.
Zgodność Zgodność.
Działa na każdym oprogramowaniu. Wywołuje taki sam skutek prawny jak podpis tradycyjny.
Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo.
Zapewnia silne uwierzytelnienie, zgodność z regulacjami oraz światowymi standardami.
Rozpoznawalność Rozpoznawalność.
Jest automatycznie identyfikowany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie.

Cały proces to tylko kilka kroków, które wykonasz 100% on-line w jednym miejscu.

1. Na sklepie Certum kup usługę przeniesienia wybierając odpowiedni dla Ciebie wariant e-podpisu SimplySign – ważność na 1 rok, 2 lata lub 3 lata.

2. Następnie przejdź do strony z formularzem online:

Zanim rozpoczniesz proces przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego:

  • Wypełnij formularz
  • Pobierz oświadczenie i podpisz je swoim obecnym e-podpisem
  • Wyślij podpisane oświadczenie - Certum wyda Twój certyfikat w ciągu 7 dni roboczych - otrzymasz potwierdzenie wydania na podany w formularzu adres email.
  • Pobierz aplikację SimplySign i zainstaluj certyfikat

Aby skorzystać z usługi musisz posiadać ważny certyfikat kwalifikowany wydany przez polskiego dostawcę usług zaufania zawierający numer polskiego dowodu osobistego i/lub PESEL.

Uwaga! Pamiętaj, że nie możesz skorzystać z tego produktu jeśli wygasł dokument tożsamości, którego użyłeś w momencie wydania certyfikatu.

 

Przed rozpoczęciem procedury przeniesienia wymagane jest, aby użytkownik:

  1. Zainstalował na urządzeniu mobilnym aplikację SimplySign;
  2. Uzyskał kod aktywacyjny na przeniesienie certyfikatu poprzez zakup Przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego z karty na chmurę w sklepie Certum
  3. Posiadał oprogramowanie pozwalające na podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym
alt
alt

Jeśli chcesz korzystać z podpisu na telefonie, pobierz aplikację SimplySign ze sklepuna swoje urządzenie mobilne. Dzięki temu będziesz także korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC, Mac OS, laptopie, MacBooku.

 Podstawowe wymagania:

  1. Dostęp do Internetu
  2. Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
    - Android - od v6.0 i wyżej
    - iOS - od v11.0 i wyżej (SimplySign wersja 4.0)







 

Jeśli chcesz korzystać z e-podpisu kwalifikowanego na swoim PC lub laptopie pobierz SimplySign Desktop. Dzięki temu będziesz mógł używać podpisu w ramach usług dostępnych na rynku takich jak: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Przez SimplySign Desktop skorzystasz z podpisu mobilnego także w aplikacjach wymagających użycia fizycznej karty.

Podstawowe wymagania:

  1. Dostęp do Internetu
  2. Microsoft .NET Framework 4
  3. Komputer klasy PC/laptop:
System operacyjny:
  • Windows - 8,10,11
  • OS X -  od Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura 
  • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)
  • pamięć RAM: min. 4 GB
  • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji
  • rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa
 

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

ostatnio oglądane produkty
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu