Masz pytania? Skontaktuj się z nami: +48 12 400 43 45
Nie czekaj, już dziś odnów certyfikat kwalifikowany w chmurze!
Odnowienie podpisu elektronicznego w aplikacji mobilnej SimplySign jest Ci potrzebne, kiedy zbliża się koniec terminu ważności Twojego certyfikatu.
Dlaczego warto zadbać o odnowienie mobilnego e-podpisu?
Sprawdź, dlaczego warto to zrobić?
UWAGA! Odnowienie podpisu elektronicznego w aplikacji mobilnej SimplySign nie kończy się na zakupie produktu wirtualnego do odnowienia. Aby odnowić mobilny podpis elektroniczny należy przejść przez proces odnowienia dostępny w Panelu Certum przed końcem ważności posiadanego certyfikatu.
1. Kup
Po zakupie odnowienia podpisu elektronicznego SimplySign otrzymasz produkt wirtualny, który umożliwia przedłużenie ważności certyfikatu o kolejny 1 rok, 2 lub 3 lata. Po dokonaniu płatności, produkt wirtualny zostanie przesłany drogą elektroniczną i umożliwi rozpoczęcie procesu odnowienia certyfikatu.
Odnowienie mobilnego certyfikatu kwalifikowanego Certum możesz rozpocząć nawet do 60 dni przed wygaśnięciem jego ważności. W celu uniknięcia dodatkowych kosztów zalecamy rozpocząć odnowienie certyfikatu kwalifikowanego w chmurze przynajmniej na 14 dni przed upływem terminu ważności certyfikatu. Okres ważności certyfikatu nie sumuje się z okresem odnowienia.
2. Przygotowanie do odnowienia
Zanim rozpoczniesz proces odnowienia certyfikatu kwalifikowanego:
3. Wypełnij dokumenty
Aktywacja odnowienia podpisu elektronicznego odbywa się na stronie https://panel.certum.pl
W trakcie aktywacji odnowienia certyfikatu kwalifikowanego poprosimy Cię o:
Podczas wypełniania formularza, pamiętaj żeby podać aktualne informacje i sprawdzić dokładnie każde pole.
4. Pobierz certyfikat
Certyfikat kwalifikowany zostanie wydany w ciągu 7 dni od momentu wpłynięcia do Certum poprawnie podpisanego wniosku. O wydaniu certyfikatu poinformujemy Cię mailowo.
Podpis kwalifikowany będzie można zainstalować w procesie online.
Produkt wirtualny na odnowienie mobilnego podpisu elektronicznego przeznaczony jest dla osób posiadających ważny certyfikat kwalifikowany w aplikacji SimplySign.
Uwaga: Nie ma możliwości odnowienia certyfikatu jeśli:
W przypadku wystąpienia jednego z powyższych utrudnień prosimy o kontakt z naszą infolinią w celu doboru najlepszego rozwiązania.
Infolinia:
tel.: 801 540 340, (91 4801 340), (91 4472 850)
e-mail: infolinia@certum.pl
* - dane zawarte (widoczne) w certyfikacie.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.